נעליים

כמעט ושכחנו: בשבוע שעבר היינו ב-Great Mall עם גרית ורייזי. קנינו לרומי נעלי skechers חדשות עם אורות. רומי מאד התלהב מהנעליים המנצנצות, התחיל להתרוצץ ברחבי הקניון וצועק לכולם

"See my shoes, see my shoes!"

3 Responses to נעליים

  1. מפלצת הגיב:

    נדמה שילדים תמיד יתלהבו מנעליים מנצנצות. לי היו כאלה בשנות התשעים המוקדמות, וגם אני רציתי שכולם יראו.

  2. איילה הגיב:

    אני עושה את זה עד היום…..

  3. איילה הגיב:

    ובקשר לאלמוני שטען שבשנות ה90 הוא גם התלהב מנעליים מנצנצות … אני כל החיים היתי בטוחה שבגיל 17 אני יעשה רשיון נהיגה על חללית מנצנצת במקום אוטו….
    כניראה העולם איטי מידי ….
    אולי עדיין יש סיכוי שכשרום ישתחרר אני יבוא לאסוף אותו מהבקו"ם עם החללית החדשה …..

    או שאולי עד אז כבר לא יהייה צורך בצבא…. טוב יותר הגיוני שעד אז תהייה לי חללית מנצנצת !!!

כתיבת תגובה

