צנחן עם חיתול

הבטחות מקיים, אז הנה – כמובטח בפוסט הקודם – סרטון של רומי מסביר על על צנחנים, הציוד שלהם, ואופן הצניחה כולל הדגמה חיה של נחיתה בשטח קשה (קרי מלא מכוניות צעצוע מפוזרות בכל מקום). הסרטון צולם במצלמה החדשה שלאחר מאמצים וחיפושים רבים קנינו היום ב-Fry's לאיילה (תתחדשי, מותק). דִיר בָאלָאק – אם את מאבדת אותה / גונבים לך / טיפול לחור שחור / מוותרת עליה בכדי להציל את גורל הייקום / וכו'… לא מעניין אותי. אם משהו הכי קטן קורה למצלמה הזו או ל-iPod החדש שלך (שוב, תתחדשי מותק) אני אישית אדאג להופיע בחסות החשיכה (או בחסות הספונסור הנדיס ביותר) ולחשוב על עונש חינוכי. ושלא תחשבי שאני לא אבדוק אותך פעם הבאה שאנחנו בארץ (או את פה) ואם יש אפילו שריטה אחת על הצלמה או האייפוד אז…. טוב, לא משנה כבר, הנה הסרט:

[gv data="VF-tzafpWVk"][/gv]
ואם בעניין הבטחות עסקינאן, אני אשתדל לעדכן את האתר בקרוב (קרי בכמה שבועות הקרובים), ככה שאפשר יהיה לשים בו סרטים מ-YouTube, ואז גם הסרטים יפעלו מהר יותר, וגם אפשר יהיה לכתוב עליהם הערות בגוף האתר, כמו שאיילה אוהבת.

4 Responses to צנחן עם חיתול

  1. איילה הגיב:

    אומנם שמעתי את הקטע בלי סאוונד
    אבל-
    א. רואים כמה גאה הצנחן הותיק שם מאחור על הספה – נמצא היורש האמיתי לכומתה האדומה
    "אחרי לצנחנים"
    ב. אם תסתכלו טוב טוב בתמונה.. תתעמקו… תנסו לראות מעבר לקפיצות ולמלמולים, אם תעשו הקפאת תמונה ברגע מסויים ניתן בדקות עיין להבחין……. שאבא השאיר את הנעלים זרוקות בסלון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    איזה חינוך הילד הזה מקבל חרפה וחורמה ( או משהו בסגנון):)
    ג. ועל כל אימרות האימה על המצלמה לדעתי הכל קורה לי מעיין רעה שלכם…. אחרת איזה עוד הסבר יש למפלה הסדרתית הזו, .. וכן יש עלי איזה מרה שחורה בנושא אולי בסיבוב הזה אצליח להביס אותה.

  2. חן הגיב:

    א. אני לא מאמין בשטויות האלה של עין רעה / שחורה / שטומה וכו'
    ב. גם אם נתעלם לרגע מ-א', אני שוב מדגיש שאם הפעם קורה משהו אני אישית אדאג שלא תקבלי יותר בחיים שום דבר מאף אחד – אפילו לא אוכל!

  3. דודלי הגיב:

    הוידאו אדיר!!!
    א- צריך עוד הרבה כאלה!! ואל תשלח אותי לאשתך, דבר איתה אתה!
    ב- לא יודע אם רק אצלי במחשב אבל הסאונד היה בדללי קל של 2000 שניות בערך.. לטיפולך..
    ג- אין לי עוד מה לרשום אבל אני צריך למלא חלל של איזה חודשיים אז אני דוחף עוד מילים
    ד- איחלתי לחייל בהצלחה.

  4. חן הגיב:

    ה-delay בסאונד זה בגלל YouTube ואין שום דבר שאני יכול לעשות בנידון… זה יותר טוב מכלום!
    אני אנסה אולי להשתמש ב-Revver או שירות דומה אחר ונראה אם זה יותר טוב.

להשאיר תגובה

