פסססססססססססס

flat_tire1.jpg

זה הצליל שהגלגל הימני-קדמי של האוטו שלנו עשה כנראה כל הילה.

היום בבוקר לקחתי את רומי לגן. נכנסנו לאוטו, שמתי ב-Drive, נתתי קצת גז, ושמעתי "פלאפ פלאפ פלאפ". בלי להסס מייד התעצבנתי, חניתי בצד, הוצאתי את רומי מהאוטו, לקחתי אותו ביד והראיתי לו שיש לנו פנצ'ר. אחר כך הושבתי אותו בתוך האוטו, פתחתי את הגג והחלונות כדי שיוכל לראות מה אני עושה, והתחלתי להחליף לגלגל ספייר תוך כדי שרומי שואל אותי "למה אתה שם גלגל ספיירד?"

סיימתי, הורדתי את האוטו מהג'ק ונסענו לגן של רומי. יום ראשון הקרוב זה Easter Sunday אז היום יש להם Egg Hunt בגן. מחביאים להם ביצים (או מפלסטיק, או משוקולד) בחצר והם מתרוצצים ואוספים אותם, אני בטוח שיהיה להם כיף. כשהגנו רומי הסביר לכל הגננות שהיה לנו "flat tire" ושאבא תיקן והוא עזר, והתלכלכו לאבא הידיים.

בדרך לעבודה עברתי בפנצ'רייה, תוך שאני מקלל קצת לעצמי על העובדה שהאוטו חדש מהדילר, עוד לא נסענו עליו שבוע אפילו וכבר פנצ'ר…. הגעתי לפנצ'רייה, לקחו את האוטו, תיקנו את הגלגל, שמו לי את הרזרבי חזרה בבגאז' והרכיבו את המתוקן. נכנסתי למשרד (שהיה נקי, מצוחצח, ומבריק, עם כורסאות ישיבה, ואווירה נעימה בזמן שמחכים). הבחור שתיקן לי את הטייר נתן את לי את הניירת וכששאלתי אותו כמה אני חייב ואיפה משלמים הוא אמר לי "Nothing, flat service is free" – אני לא חייב כלום – תיקון פנצ'רים זה חינם. אמריקה!

היום התחיל ברגל שמאל, אבל המשיך בצעד-וחצי ימני חזק. עכשיו נשאר רק לסגור את כל ענייני הוויזות, אשרות עבודה ומיסים. מה הסיכוי שהרשות הפדרלית גם תגיד לי "it's free"?

כתיבת תגובה

