חזרנו, 1-2-3 ניסיון

were openלמרות שהמספרים עדיין לא מרשימים (אפילו אחרי ה"בהלה" יש גג 4 כניסות לבלוג ביום), אנחנו חוזרים לתקופת ניסיון. נשתדל לעדכן כשיהיו דברים מעניינים או משעשים. זה הזמן להמליץ שתעשו לכם דף-פתיחה לאינטרנט כמו My Yahoo או iGoogle שיעקוב אחרי ה-RSS של הבלוג ויראה מתי יש עדכונים. אחרי שתיצרו לעצמכם דף כניסה ביאהו או גוגל, הוסיפן את ה-RSS של של הבלוג מהלינק "רסס פוסטים" בצד שמאל.

הבלוג יישאר פתוח כל עוד יחס ההשקעה/תועלת יישאר מעל 0.2, כלומר על כל יחידת השקעה שלי בבלוג תתקבלנה בסה"כ 5 יחידות תועלת (לא בהכרח ע"י אותו אדם). היות שאין דרך מדעית מקובלת למדידת תועלת, אני מתכוון להשתמש בשני מדדים: הערות, וכסף. כל הערה שתתווסף לפוסט בבלוג תיחשב כנקודת תועלת, וכמו כן כל דולר שיופקד בחשבון הבנק שלי (צרו קשר לקבלת פרטי הפקדה). השיטה למדידת ההשקעה בבלוג תישאר (כמובן) סודית, כך שאין דרך לחשב או לדעת את יחס ההשקעה/תועלת בכל רגע נתון מבלי לשאול אותי. ההמצלה שלי היא: הראו נוכחות באמצעות כניסה לבלוג וכתיבת הערות, או הפקידו סכומים גדולים של דולצ'ים בחשבון שלי, ובכך תבטיחו את הישארות הבלוג פתוח ופעיל.

ובזאת נפתח בקצת סטטיסטיקה: סתם בשביל הסקרנות, הנה גרף הכניסות בשבוע האחרון שאחרי ה"בהלה". העמודות הכחולות הן המעניינות, ומראות כמה מבקרים היו באתר. למטה הוספתי גם מפה של מאיפה מגיעים המבקרים. אין כאן הרבה הפתעות, יש לנו מבקרים בחוף המערבי בצפון ודרום קליפורניה (אנחנו + חברים), מרכז צפון אמריקה (מירב, חברה של קרן), בחוף המזרחי (ניו יורק, חברים שלי מהצבא), איטליה (לאורה ורועי), הגדה המערבית (משפוחה וחברה), ומה שאני לא מצליח להבין זה…. את מי לעזאזל אנחנו מכירים בניגריה???

 

blogGraph

 

blogmap.jpg

5 Responses to חזרנו, 1-2-3 ניסיון

  1. drazick הגיב:

    מתוך הבנה שאני מבין את סגנון ההפקדה שלך, בוא נעשה הפקדה יומית הדדית, מה אתה אומר?
    תאשר בתגובה אצלי בבלוג ויש לנו עסק 🙂

  2. Ornit הגיב:

    Boy, you are one tough negotiator!!!
    I feel like a trator as it is, to browse someone's elses website more than I visit my own – so don't expect too much more, but I will try to give my two cents (not real money!) once in a while

  3. גירית הגיב:

    חן 4 כניסות ביום זה המון (זה פחות או יותר 2 כניסות ביום לכל בן משפחה!!)

  4. איילה הגיב:

    חן … הבעיה בבלוג היא שלא רואים את התגובות ישר ליד התמונות (כמו באתר) ככה שזה דורש כניסה דרך לינק זה מעכב את התהליך ואת יצר החשק להגיב על תגובות אחרות שכבר נכתבו …
    בקשר לחשבון בנק … קטונתי מלהציע פתרונות …..

  5. חן הגיב:

    איילה,

    אפשרות מספר 1:

    הלינק הזה יוסיף ווידגט לדף iGoogle שלך (דף הבית שלך בגוגל), שיראה רשימה של התגובות האחרונות בבלוג בכל פעם שתיכנסי לדף הבית שלך בגוגל. והלינק הזה יראה רשימה של הפוסטים האחרונים בבלוג.

    אפשרות מספר 2:

    אם את מעדיפה להשתמש בדף-בית ב-http://my.yahoo.com (הרבה יותר עדיף לדעתי) אז הלינק הזה יוסיף רסס תגובות לדף, והלינק הזה יוסיף רסס של הפוסטים האחרונים.

    אני ממליץ על מספר 2, פשוט כי אני אוהב יותר את הדף של יאהו, אבל לא משנה באיזה תבחרי, ככה תוכלי להיכנס לדף אחד ולראות בו את כל העדכונים מכל המקומות שמעניינים אותך.

כתיבת תגובה

