סנו-בוארד באצק-בוצקס

רומי משחק SSX (משחק סנו-בוארד) באקס-בוקס (הוא קורא לזה "אצק-בוצקס").

שימו לב לעבודת העריכה. לצערי הכלי היחיד שעמד לשימושי היה Windows Movie Maker שהוא גרוע ביותר ביותר (כן, בכוונה שני שני "ביותר"). אפילו אין לו אפקט של רוורס. הקטע הראשוןן שרומי שם דיסק, הוא בעצם רומי מוציא דיסק שהפכתי עם תוכנה אחרת (שזה הדבר היחיד שהיא יודעת לעשות) וכל שאר העריכה יצא לי ממש במזל (ה-preview של movie maker שווה לת**ת). אז אם מישהו מכיר כלי עריכת ווידאו טוב, שקל יחסית לעבוד איתו, ויש לו יכולות מתמקדמות, אני מאד אשמח לשמוע.

2 Responses to סנו-בוארד באצק-בוצקס

  1. דוד הגיב:

    ראיתי אך כיוון שאני לא מבין בעריכה אין ביכלתי להתייחס לנושא זה
    הדבר היחיד שאני יכול להגיד הוא שרום חמודי בזה אני מבין

  2. דודלי הגיב:

    הי סבא דוד, מה שלומך? לונג טיימ נו ספיק..

    אני מבין עוד פחות ממך בעריכה אבל דבר אחד אתה צודק הילד אכן חמודי. ( ולא חמודי המלצר הערבי מסיני אלא חמודי חמודי)

כתיבת תגובה

