אז"ר

הנה דוגמא לא רעה לעיצוב לא מדהים. בתוך הבגאז' של הקרייזלר שלנו יש ידית צהבהבה עם ציור של יד מושכת ידית, ואיש בורח.

chrysler_escape.JPG

מה הציור הזה אומר? לי זה נראה כמו אם מושכים את הידית צריך לברוח מהר מהאוטו. למה? למה לברוח? משהו רע יקרה אם אני אמשוך בידית? איזה זיז חד יקפוץ החוצה? האוטו הולך יתפוצץ? מה? מה יקרה?

אחרי טיפה מחשבה, די ברור שהידית שמאפשרת לפתוח את הבגאז' מבפנים, למקרה שמישהו "ננעל" בתוכו. הבעיה היא שזה לא מיד ברור מה הידית עושה. לי זה גרם להסס קצת לפני שאמשוך את הידית, מפחד שמא אשבור משהו.

בנוסף, בכדי שמישהו ש"ננעל" בבגאז' יוכל להיחלץ, הוא צריך להיות מסוגל לראות מה מצוייר על הידית, ובחושך זה קשה. הרבה יותר הגיוני היה פשוט לכתוב OPEN או PULL TO OPEN באותיות גדולות בכתום-זוהר על הידית.

One Response to אז"ר

  1. דודלי הגיב:

    אני לא שם… אבל נראה לי שהסיבה שהידית צהבהבה כי היא זוהרת בחושך… תבדוק ותחזור אלי..
    וחוצמזה אם אתה כבר שם תעשה ניסוי ותראה אם היא עובדת….

להשאיר תגובה

