הסלמה בהרדמה

count-sheep.jpgלפעמים, כשיש לנו תכניות לאחה"צ בסופשבוע, צריך לדאוג שרומי יישן שנ"צ טובה, וזה לא תמיד עולה בקנה אחד עם הרצון שלו לא לישון שנ"צ. מה שבד"כ קורה במצבים כאלה זה שאני עולה איתו, ושוכב לידו עד שהוא נרדם. לפעמים גם זה לא מספיק, אז אנחנו מנסים את אותו הדבר בלוקיישן יותר אטרקטיבי (המיטה של אמא ואבא).

הסצנאריו הטיפוסי הוא שאני שוכב וקורא ספר בהמתנה לזה שרומי יירדם, ורומי שוכב ליידי וחצי-מנסה להימנע מלהירדם. שיטת ההימנעות המועדפת עליו היא משיכת תשומת לב על ידי "דברים אסורים". לדוגמא, בהתחלה הוא היה מסתובב מצד לצד או מזמזם/עושה קולות "המםםםםםם" כדי שאני אגיד לו "רומי, די. עכשיו לישון!". נורא קשה להתאפק לא להגיד לו את זה, במיוחד כשיש לך משהו בוער לעשות (לנוּח) ברגע שהוא יירדם. בד"כ רומי נרדם אחרי כמה דקות, אבל כשממש לא בא לו לישון, הוא לאט לאט מסלים את טקטיקת ההימעות שלו. למשל, הוא מתחיל לרקוע ברגליים, וכשזה לא עובד אז לעשות קולות צפצופים ולצחוק מעצמו, וכשזה לא עובד אז הוא נעמד אל המיטה וצונח לתוך הכריות. אני מחזיק עצמי. אני מתעלם. הוא צונח, אני מתעלם. הוא קופץ, אני מחזיק את עצמי. בסוף הוא נרדם… לפעמים.

לפעמים לא. למשל בסופשבוע האחרון, כשהוא ממש לא רצה לישון, וכל השיטות הקונבנציונליות לא הניבו תוצאות משביעות רצון, רומי החליט להעלות מדרגה, להסלים את הקונפליקט, לחצות קווים אדוּמים, ולשלוף את נשק יום הדין. הוא הסתובב אלי עם חיוך ממזרי על הפנים שלו, ולחש לי באוזן

"אבא… אני אוהב אותך"

איך אפשר להתעלם מזה? אתם מכירים אותי, אני עקשן, ולכן (כמובן) המשכתי לנסות להרדים אותו, אבל באותו צהריים בסוף הוא לא ישן.

2 Responses to הסלמה בהרדמה

  1. איילה הגיב:

    חן…." אני אוהבת אותך " …. אז עכשיו אתה יכול לשלוח לי כמה חולצות של גוצ'י..:) 🙂

  2. חן הגיב:

    אוקיי, איילה, את לא חייבת לישון צהריים אם את לא רוצה

להשאיר תגובה

