שיטת מצליח

macabidentdiving.JPGמכירים את הבדיחה על שיטת מצליח? איש אחד אוכל במסעדה. כשמגיע החשבון הוא שם לב שבנוסף למה שהזמין מופיע בחשבון "הצליח – 15". הוא שואל את המלצר מה זה, והמלצר לוקח את החשבון לידיים, מוחק את השורה, ועונה לו "טוב נו, הפעם זה לא הצליח".

אתמול הגיע (בדואר רשום) מכתב ממכבידנט (עם העתק לעורך-דין שלהם) שאומר "למראות פניותינו החוזרות ונישנות" (פעם ראשונה שאני שומע מהם) עדיין לא שילמתי להם ₪25 שאני חייב להם, והם עוד יתחילו בטביעה משפטית. הם ממש מחזיקים את עצמם לא לעשות את זה ונותנים לי צ'אנס אחרון, אז כדאי שאני אתקשר תוך 48 שעות לשלם כי ככה יהיה יותר טוב לכולנו.

התקשרתי. ענתה לי ליאורה שהעבירה אותי לציפורה שהעבירה אותי לאורנה (שם בדוי). אמרתי לה שאני מתקשר בקשר למכתב של האיוּמים, ושאני רוצה לשלם את החוב. כבר שלפתי כרטיס אשראי והייתי מוכן לתת לה את הפרטים, כשנזכרתי לשאול על מה החוב. אורנה אמרה שזה על צילום מה-17 לספטמבר 2006. כמעט אמרתי אוקיי ושילמתי, כשנזכרתי שבעצם בתאריך הזה היינו בטיול במרפי בקלפירוניה, ולא זכוּר לי שקפצתי לשניה באמצע הטיול לארץ לעשות צילום.

אורנה בדקה, ואמרה שבעצם זה מיולי 2004. בדקתי אצלי, ובתאריך החדש שהיא אמרה אמנם לא הייתי בקליפורניה אבל… נחשוּ איפה הייתי? ב… מצרים! כן, כן, במצרים. ליתר דיוּק בסיני, בספארי צלילה, וגם אז לא זכוּר לי שקפצתי לארץ לעשות צילום שיניים.

סגרנוּ את השיחה בזה שאורנה "תבדוק את זה" וכנראה (אבל לא בטוח) פשוט תבטל את החוב.

טוב נו, הפעם זה כמעט הצליח.

 

4 Responses to שיטת מצליח

  1. דודלי הגיב:

    חחחח,

    משעשע!! אבל זה שהיא אמרה שהיא תבדוק את זה לא אומר שלא תקבל מכתב עוד כמה זמן שאומר שהם החלו בהליכים משפטיים…. אז תראה שאתה ממשיך להציק ל "אורנה" ( שם בדוי).
    אתה יודע שהם יכולים להמציא עוד ועוד תאריכים עד שיקלעו לתאריך שכן היית בארץ… אז תנסה להיזכר אתה מתי פעם אחרונה עשית צילום שיניים במחיר שערוריתי של 25 שקלים ולא היה לך כסף לשלם אז הם חייבו אותך בהקפה….

  2. תומר הגיב:

    נשמע מוכר. כשהגענו לביקור בישראל במרץ, חיכה לנו מכתב מבזק שלמרות פניות חוזרות ונשנות (מעולם לא שמעתי מהם), לא שילמתי את חובי מ-2004, וכעת העניין נמצא בטיפולו של עו"ד שדורש 300 ש"ח טבין וטקילין, אחרת ווי ווי ווי מה שיעשו לי. כמובן שלרגע לא חשבתי לשלם להם (הקו נותק ב-2004 לאחר שביררנו שאין עליו חובות), והתקשרתי לבזק לשאול על מה בדיוק החוב. אמרו שהיות וזה חוב ישן וכבר עבר לטיפול עו"ד, אין להם את הפרטים ונא לדבר עם כבוד העו"ד. התקשרתי לעו"ד, ולהם אין מושג על מה החוב, הם רק יודעים שבזק מסרו להם שיש לי חוב, וכדאי לי לשלם אותו אחרת ווי ווי ווי מה שיעשו לי. שלחתי אותם לחפש את החברים שלהם, ואם לא קשה להם אז גם לברר לי על מה החוב, ושיתקשרו אלי לקליפורניה כשתהיה להם תשובה.

  3. חן הגיב:

    ווי ווי ווי מה שהם הולכים לעשות לך

  4. goodonion הגיב:

    מה שעצוב הוא, שעד שהגדלתי את הצילום, הייתי בטוח שאתה חייב כסף למשהו שנקרא – מכביד.נט (אפילו חיפשתי את האתר שלהם : http://www.machbid.net) במחשבה שניה – אולי הוצאתי את עצמי אהבל עכשיו?
    אני אוהב את הקטע שכשאתה גר בחו"ל, כל מיני מוסדות מנצלים את זה כדי להתעלק עליך ולדרוש ממך כספים על קשקושים. מע"מ שלח לי לא מזמן פתק בו הוא דורש תשלום בגין פיגור הגשת דו"ח (למה לעזאזל שאני אגיש להם דו"ח מלכתחילה?) ויום אחר כך שלחו לי מכתב בו הם מבטלים עיקול שהוציאו על רכב מספר XXX.
    מה שיפה, הוא שמעולם לא קניתי רכב עד שהגעתי לכאן, ככה שאללה יסתור את הרכב של מי הם ניסו לעקל ומה הוא עשה להם

להשאיר תגובה

