איי (תפסיק זה כואב לי) פוֹן

עוד לא יצא לי לראות את הסרט 300, ובטח שעוד לא קניתי אייפון, אבל כן יצא לי לשמוע על הבחורה הזו שקיבלה חשבון טלפון עם פירות של ה-SMSים ששלחה באורך של 300 עמודים (השיא האישי שלי הוא 27 עמודים, בלי SMSים).

300iphone

מאד מתאים/אופייני ל-AT&T cingular לעשות דבר כזה, מה שמזכיר לי את הסרט הבא שמספר על איך שבשנות ה-80 פירקו את AT&T כדי שלא תהיה מונופול (כמו שרצו, אבל בסוף לא ממש עשו למיקרוסופט לפני כמה שנים) ואחרי מהלכים רבים של רכישות ומיזוגים מפולפלים, מה יש לנו ביד היום:

[gv data="http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-2004785759717366066&hl=en"%5D%5B/gv%5D

כתיבת תגובה

