9 מתוך כל 10 פציינטים עוברים תקיפה דנטאלית אצל רופא שיניים

tooth.jpgלפני יומיים בקרתי אצל ד"ר מייקל בוּזיד, רופא השיניים שלי. מצאתי לי כסא נח ומרופד באמצע החדר, עם מנורת קריאה והכל. איך שהתיישבתי, עוד לפני שהספקתי להגיד "אההה" תקפו אותי עם מזרק ופלייר, ועקרו לי שן בינה ללא רחמים (רחמים היה בדיוק בחופש באנטליה, עם חברו הטוב ווזלין). חזרתי הביתה עם חצי פרצוף רדום מהטראומה, ולקחתי טיילנול (כמו אקמול, אבל באנגלית) כל כמה שעות.

רום בקש לראות את "השן החולה" שלי, כמו בסיפור "התנין שחשב רק על עצמו", אז הבאתי אותה הביתה ושמתי בכלי פלסטיק סגור כדי שיוכל לראות בלי לגעת. כמובן שמה שהטריד אותו זה לא הגודל של השן, למראות שהוא אמר שעכשיו אנחנו צריכים לקבור אותה (כמו שהעכבר קבר את השן של התנין בספר) אלא איפה הסוכריות skittles שהיו בכלי לפני כן (אל דאגה, לסוכריות שלום).

אתמול פינקתי את עצמי ביום עבודה מהבית (כמובן שעבדתי קשה יותר מאשר אם הייתי במשרד) שבו עשיתי חושבים והרהרתי על כמה הפעמים האחרונות שבקרתי אצל רופא השיניים, והגעתי למסקנה שבכל פעם שאני מבקר אצל רופי שיניים אני יוצא משם עם יותר כאב ופחות כסף (בעיקר בגלל שאני קונה sonicareים למשפחה על ימין ועל שמאל).

אז למה בכל זאת רק 9 מתוך 10? גם בגלל שלא את כל הפעמים אני זוכר, וגם כי פעם-פעמיים זה היה רק ל"בדיקה שגרתית", שבה אמנם עשו לי "תכנית טיפולים" שמסתכמת בסכום דולרי שבהחלט נחשב תוקפני, אבל כבר לא כל כך כואב לי בשן העקוּרה, ולכן כמחווה של חגיגת המעורא אני מוותר להם על 1.

ולסיום, רק נותר לציין שכן נעשו ניסויים רפואיים מיותרים בבני-אדם בעת כתיבת פוסט זה.

One Response to 9 מתוך כל 10 פציינטים עוברים תקיפה דנטאלית אצל רופא שיניים

  1. דודלי הגיב:

    תגיד תודה שלא הלכת לפרוקטולוג…..

להשאיר תגובה

