אִינקרֵדִירוֹם

IncrediblesMaskבזמן האחרון העברנו פוקוס מ-Shrek ל-Incredibles, שאני חייב להודות מוצא חן בעייני הרבה יותר. מצד שני, העלילה קצת יותר מורכבת, ומספקת מצע גידול עשיר לשאלות בסגנון "למה סינדרום שלך טיל על המטוס?" "למה הרובוט תפס את אינקרדיבל?" "למה יש טיל?" ועוד ועוד ועוד… אף על פי כן, בכל זאת, ולמרות הכל, עדיין אנחנו נהנים לעשות movie night לפעמים ולראות שוב את ה-Incredibles.

רום כבר הספיק להצהיר כמה פעמים להגיד "My name is Dash" (הילד מהסרט), לרוץ מהר מהר כמו בסרט, לקרוא לעצמו "אינקרדירום" (המצאה שלי, אני חייב להודות) ולחבר שלו "אינקרדיגיא" (לגמרי המצאה של רום) ולשאול אותי איזה powers יש לי.

לאור זאת החלטתי להביא את ה"remix" הבא של האינקרדיבלס שמצאתי באינטרנט, שמציג את הסרט באור שונה לגמרי.אני מעדיף את הגרסא המקורית.

[gv data="HdW_GxefIU4"][/gv]

2 תגובות על אִינקרֵדִירוֹם

  1. דודלי הגיב:

    חן אל תהיה גאנוב, זה לא עובד!
    אין לכם מחלקת QA באתר?

  2. חן הגיב:

    מחלקת QA פוטרו כולם בגלל שאף אחד מהם לא שם לב שכתוב "please watch this video on YouTube.com" ואם לוחצים על הווידאו הוא נפתח (ומנגן!) באתר של יוטיוב.
    כמה טוב את מרגיש לגבי הג'וׁב סקיוּרִיטִי שלך?

כתיבת תגובה

