טיולים ותמונות

בהתחלה סבתא לא רצתה ללכת ליוסמיטי, כי "יש שם דוּבּים, זה לא בשבילי," אבל אחרי כמה ימים עבר הג'ט-לג, וחוּצמזה כוּוּוּלם רצו לנסוע. אז אספנו פקלעכינו, ארזנו כלבּינוּ, שמנו סרטים בלפטופ (לנסיעה) מילאנו דלק בטויוטה (גם לנסיעה), והתחלנו מתגלגלים לא ממש לכיוון יוסמיטי, אבל בערך שעה וקצת דרומית משם. מצאנו ב-VRBO (שם גם הזמנו כשהיינו בהוואי) בית מקסים וזול באמצע שוּמקוֹם שאפילו מרשים כלבים.

היה מאד נחמד, טיילנו, ראינו מפלים, עצי סקוויה ענקיים, שלג, עקבות של דוּבּים בשלג (אבל לא את הדוּבּים עצמם), ואכלנו ארוחות בוקר/שחיתות שבישלנו עם הוופל-מייקר שהיה בבקתה. בדרך חזרה עשינו עצירת פיפי בסופרמרקט בדר. דודלי נכנס עם הראיס, שכמובן תפס את העובד הראשון שנקלע לטווח שמיעה והודיע לו בסמכותיות "אקסקיוּז מי, אנחנו לא פה בשביל קניות, אנחנו רק פה בשביל לעשות פיפי." (רק שזה היה באנגלית, כמובן). לקראת ערב עצרנו לארוחת ערב ב-Mimi's Cafe ב-Gilroy, והזמנו בין השאר מרק בצל, אבל המלצר שלנו פישל ולא הוציא את המרק עם המנה שלו, אז סבתא ביקשה שיארזו לנו אותו לקחת, כי חבל לזרוק. זה היה לפני כמעט שבועיים, וכן, המרק עדיין במקרר שלנו.

בהמשך השבוע רצינו ללכת ליום פתוח (=חינם) ב-California Academy of Sciences שנפתח לא מזמן בפארק בסאן פרנסיסקו. רצינו, אבל לא יצא. כשהגענו, נגלה לעינינו תור ארוך שהשתרך דרך העצים, מסביב לפניה, ועד מעבר לאיפה שסביר לנסות לדמיין אפילו. ההערכה היתה שזמן ההמתנה בתור יהיה שלוש וחצי שעות בערך, ובסוף התענוג הזה בטח יהיה צפוף ורועש בפנים. החלטנו לוותר, ובמקום זה לעשות סיבוב בעיר, למרות מזג האוויר (שמש, אבל רוּח מקפיאה). נסענו דרך ה-Presidio ועצרנו בנקודת תצפית להשתולל קצת. הראיס תפס פיקוד עלינו, הושיב אותנו מול הנוף, לקח את המצלמה, ובּיים אותנו לתמונה של פיל, אריה ושפן. אחר-כך עברנו דרך ה-Wave Organ וירדנו לחוף להשתולל. הראיס אפילו תבל רגליים קצת במים, אבל הרוח הקרה גברה אפילו עליו, והמשכנו לאכול ארוחת צהריים ב-Stinking Rose וקפה/גלידה בקפה פוצ'יני בליטל איטלי. היה יום קריר ומגניב.

הקליקו על התמונות הקטנות  כדי לעבור לאלבומים מיוסמיטי ומסאן-פרנסיסקו.