מדרגות מדהימות

מדרגות מדהימות של משרד אדריכלים HSH. מפעם לפעם, במיוחד בשנותיי בצפון איטליה, הייתי חושב על איך אפשר לשפר ולחדש דברים יומיומיים, למשל מדרגות. עד היום היו פחות או יותר שלושה סוגי מדרגות: רגיל, ספיראלי, ומוטות בולטים מהקיר, כאלה שלא נוגעים אחד בשני.

זה עדיין לא מהפכני, אבל בהחלט מעניין, וצעד בכיוון הנכון.
.

2 Responses to מדרגות מדהימות

  1. שירה הגיב:

    אני חייבת להודות שבעיניי המדרגות האלה מפחידות רצח ולא חושבת שהייתי מוכנה לטפס בהן (או לרדת בהן) אלא בחוסר ברירה.
    וכמובן, לילדים זה ממש לא שימושי.

  2. יעל אולמר הגיב:

    אני חברה בעמותת הצילום של תל אביב. כל שנה נבחר נושא שהחברים מביאים עד חמישה צילומים לתחרות. בשנה שעברה קיבלתי מקום ראשון בנושא תל אביב בלילה. הדד ליין הוא בעוד יומיים ועוד לא מצאתי נושא שגירה אותי לצלם. האם מדרגות כאלו קיימות בארץ? היכן? הייתי רוצה לצלם אותן לתחרות.

להשאיר תגובה

