שלום, חבר טוב ביותר

הבוקר, אחרי שקמנו, התארגנּוּ, והורדנו את הראיס בבצפר, הלכנו לראות את הרופא. נכנסנו אליו בשעה תשעה ועשרים, אמרנו שלום, נשקלנו, נבדקנו, דיברנו, ובשעה תשע וחצי בבוקר קבלנוּ זריקה. זה היה מאד רגוּע, שָׁלֵו, לא הרגשנו כלום. ניגבתי את הדמעות מהעיניים, ובשעהתשעה וארבעים כבר הייתי בחוּץ, אחרי, וכל שנותר להגיד הוא שלום, חבר. החבר הטוב ביותר שלנו.

yogieuthanasia.png

17 תגובות על שלום, חבר טוב ביותר

  1. Ornit הגיב:

    .We are very sorry to hear about the Great White One
    .He was a part of the Drorim family, and we are sure he will be missed greatly
    We hope he is in a good place now, free of pain and worries of his beloved family that was left behind

    Be strong

  2. גיא רום הגיב:

    יוגי היה גם חלק מההוואי השכונתי. משפחת רום על צאצאיה תתגעגע.

  3. בועז הגיב:

    לעד יזכר כמקור הכינוי של טליה לכל הולך על ארבע – גוגי!

  4. David הגיב:

    sorry to hear the news…
    Condolences to the Drori family !
    Hope you find new friends a long the path..

  5. איילה הגיב:

    יוגי, או בשמן הרשימי יוגב

    עצוב …:(

  6. yuval הגיב:

    we were sad to hear…. I hope Rome is ok.

  7. שי הגיב:

    אוי כמה עצוב. יוגורט הקטן שבא מהפחים. תנצב"ה.

  8. roy הגיב:

    Yogi was here
    Now he is gone
    He left his name to carry on
    those who know him, know him well
    those who don't, may go to hell

  9. דודלי הגיב:

    וואי, ממש ממש עצוב…
    הוא היה כזה כלב טוב.
    אני מקווה שכולכם בסדר,בטח היה קשה חן.
    עצוב.

    מחכה למקבץ תמונות…

  10. אסף הגיב:

    תנצב”ה.
    תהיו חזקים.

  11. חגית הגיב:

    עצוב. אני עדיין זוכרת שמצאתם אותו שם בהרצליה קטן ועזוב. זה היה מייד אחרי שאנחנו אימצנו את נינה. הייתה לו איזו מחלת גורים עלומה (כלבלבת?) ולא היה ברור אם ישרוד. אני גם זוכרת את החור שלו בפרווה מהאינפוזיה של הוטרינר. ולמרות שכולנו חשבנו שהוא לא יצליח להחזיק מעמד הוא יצא מזה כמו גדול. עכשיו לפחות הוא נמצא ביחד עם שוקו 🙂

  12. טל הגיב:

    אני מכיר את הכאב מקרוב מאד ואני לא יודע מה להגיד חוץ מהעובדה שאני חולק את הכאב יחד איתכם ושעצוב לי מאד
    הדבר היחיד שעוזר זה זמן וזו התרופה היחידה
    הוא היה חבר ובן משפחה
    משתתף בצערכם
    טל

  13. אמיר הגיב:

    עצוב…
    אמנם לא יצא לנו לבלות הרבה ביחד, אבל מהזמן שהכרנו (כולל טיסה טרנס-אטלנטית 🙂 ) גם אצלי הוא התיישב במקום טוב בפנים. היה אחלה גבר\כלב.

  14. תומר הגיב:

    באמת עצוב.
    אני בטוח שיחסר לכם מאוד.
    😥

  15. עודד הגיב:

    תנחומיי לקרובים ולאוהבים.

  16. גיא הגיב:

    עצוב…

  17. […] צבע חום (לא לבן) […]

כתיבת תגובה

